Hoe kan ik mijn klant toevoegen aan een administratie?

Voordat uw klant de publicatiestukken in Infine-Visionplanner SBR kan accorderen en vaststellen, dient uw klant toegevoegd te worden aan de administratie. Via onderstaande stappen kunt u uw klant toevoegen aan de administratie.

- Sluit het dossier, u komt in de standaard presentatie van Visionplanner terecht.

- Klik hier op   en klik op "Klantenkaart".

- Ga hier naar "Gebruikers" en klik op "Nieuwe gebruiker" toevoegen.

- Vul het mailadres van uw klant in en klik op de witte pijl.

- Vul de naam van uw klant in en vink "Alleen presentatie bekijken" aan.

- Klik hierna op "Opslaan" en sluit de instellingen af

Uw klant ontvangt nu een activatiemail vanuit Visionplanner waarmee het wachtwoord ingesteld kan worden. Met dit mailadres en wachtwoord kan uw klant inloggen om de stukken in te zien en te accorderen.

 

Screen_Shot_2017-10-18_at_14.07.53.png

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk