Hoe wijzig ik een klantnaam in het Digitaal Dossier?

Heeft u een klantnaam gewijzigd, dan kunt u als u dat wilt via de beheermodus deze wijziging ook in het Digitaal Dossier doorvoeren.

  • Klik in Infine Office Manager op Beheer -> Beheermodus inschakelen.  
  • Klik nogmaals op Beheer en kies Dossierindelingen.  
  • Open de dossierindeling waar de klant aan gekoppeld staat met een dubbelklik   
  • Klik op tabblad: Relaties  
  • Selecteer de relatie waarvan u de dossiernaam wilt aanpassen  
  • Klik op de knop Naamgeving dossier aanpassen  

U krijgt nu een nieuw scherm in beeld waarin de huidige dossiernaamgeving is weergegeven. Op de tweede regel treft u een voorstel aan op basis van de systeeminstellingen voor het Digitaal Dossier.

Controleer het voorstel. Is dit juist, klik dan op OK. Wilt u toch een andere naamgeving, dan kunt u dat handmatig opgeven en klikt u daarna op OK

Afbeelding: Naamgeving dossier aanpassen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk