Foutmelding 'Inloggen mislukt' na installatie op nieuwe pc/laptop.

Als u de foutmelding 'Inloggen mislukt' krijgt bij het starten van Infine Office Manager, dan wil Infine Office Manager inloggen op basis van uw oude Windows gebruikersnaam. Omdat deze is veranderd door gebruik van een nieuwe pc/laptop kan de nieuwe gebruikersnaam niet worden gevonden en mislukt het inloggen. 

U kunt dit op de volgende manier oplossen:

Log in via uw oude systeem in Office Manager en wijzig de manier van inloggen, dit doet u als volgt:

  • Ga in Infine Office Manager naar Beheer -> Systeeminstellingen -> tabblad Algemeen
  • Wijzig bij ‘Inlogmethode:’ de methode Windows in Standaard, zodat kunt inloggen op basis van een gebruikersnaam en wachtwoord. De gebruikersnaam en/of wachtwoord kunt u wijzigen via Beheer -> Medewerkers.
  • Sla de wijzigingen op en plaats de database in uw nieuwe datalocatie
  • Start de nieuwe Infine Office Manager op en voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Wijzig bij voorkeur de inlogmethode in Windows (Beheer -> Systeeminstellingen -> tabblad Overig) en wijzig bij de medewerkers (via Beheer -> Medewerkers) de oude Windows gebruikersnaam in de nieuwe Windows gebruikersnaam
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk