Hoe kan ik mijn selectiecriteria toevoegen aan een overzicht?

Het toevoegen van een standaard selectiecriteria aan een overzicht kunt u tot stand brengen d.m.v. de volgende stappen:

 

  • Selecteer een gekopieerd overzicht en kies voor Beeld -> Ontwerpen
  • Klik met uw rechtermuisknop links bovenin op de het pijltje dat schuin naar onder wijst, en kies 'Eigenschappen' (er wordt een overzicht met eigenschappen getoond)
  • Ga in de ‘Eigenschappen’ naar het onderdeel Gegevens -> Filtering en druk op de [+] button
  • Klik op de regel ‘Filter’ en vervolgens op de […] button die verschijnt
  • De ‘Filter Generator’ wordt geopend. Deze ziet er hetzelfde uit als wanneer u een overzicht wilt bekijken.
  • Voeg de gewenste criteria(s) toe en bevestig met OK.
  • Sluit de rapportontwerper en sla de wijzigingen op.

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk