Kantooractiviteiten overzetten naar andere medewerker

U kunt de medewerker en de taken van deze medewerker als volgt wijzigen.

  • Klik op Klantactiviteiten 
  • Filter op de medewerker die u wilt wijzigen  
  • Selecteer al de regels van de medewerker  
  • Kies vervolgens Klantactiviteit wijzigen -> Medewerker  
  • Kies een andere medewerker.  

Al de activiteiten zijn nu gewijzigd. Nu moet u alleen de taken nog wijzigen.  

  • Kies Beheer -> Kantooractiviteiten  
  • Kies Extra -> Taken genereren  
  • Selecteer de activiteiten waarvoor u nieuwe taken wilt genereren  
  • Selecteer de relaties waarvoor u nieuwe taken wilt genereren  
  • Selecteer een periode en kies Genereren 
  • Er wordt een overzicht getoond van het aantal gegenereerde taken. Tevens ziet u hoeveel taken er verwijderd zijn. (dit zijn de taken van de oude medewerker)
  • Kies voor Opslaan gevolgd door Sluiten.  
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk