De invoegtoepassing functioneert niet of is niet aanwezig na een update

Na het installeren van een update van Infine (Jaarrekening / Samensteldossier / Tussentijds Rapport / Activa) op de server kan een probleem ontstaan met laden van de invoegtoepassing.

U voorkomt dat door ná de installatie op elk werkstation de werkbalk te activeren:

Infine Office Manager, Menu Extra -> Activeren Werkbalk -> modulenaam

Wanneer de invoegtoepassing alsnog niet werkt, kunt u de volgende stappen uitvoeren:

1. Controleer of er gewerkt wordt met een 32-bits Office versie, de 64-bits varianten van Office worden niet ondersteund.

Raadpleeg zo nodig uw systeembeheerder.

2. Uitgeschakelde items controleren in Excel

  • Start Excel, ga naar menu Bestand -> Opties -> Invoegtoepassingen
  • Selecteer onderaan bij 'Beheren' de 'Uitgeschakelde items', daarna Start
  • Indien aanwezig, selecteer de betreffende Infine module en klik op Inschakelen
  • Sluit Excel af 
  • Controleer de werking van de invoegtoepassing door een rapport vanuit Infine Office Manager te openen.

3. Setup opnieuw uitvoeren

Blijft u problemen houden met de invoegtoepassing, dan kunt u op dat werkstation de Setup opnieuw uitvoeren.
Kies dan voor de 'Werkstation installatie' en selecteer de map van die module op het netwerk.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk