Hoe update ik mijn kantoormodel / klantrapport?

U kunt uw kantoormodel / klantrapport updaten door onderstaande stappen te volgen.

Het is bij het updaten van belang dat u eerst uw kantoormodel update, daarna de klantrapporten. Het kantoormodel vind u onder Beheer -> Systeeminstellingen -> Rapporten. Selecteer het gewenste model en klik op de knop Open rapportmodel.

U kunt uw kantoormodel vervolgens updaten via de menuoptie Rapport -> Updaten.

Is het kantoormodel geupdatet, dan kunt u ook de klantrapporten gaan updaten. Hiervoor opent u het klantrapport van de betreffende klant. U kunt het klantrapport vervolgens updaten via de menuoptie Rapport -> Updaten

Een volledige uitleg over het updaten van een rapport en de te updaten onderdelen kunt u op onze webhelp lezen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

2 Opmerkingen

  • 0
    Avatar
    Evert van de Kamp

    en hoe werkt dit in versie 4.1.1?

  • 0
    Avatar
    Dave Heerink

    Hallo Evert, dit werkt in versie 4.1.1 op exact dezelfde wijze.

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk