Er wordt een nieuwe administratie aangemaakt in Visionplanner terwijl deze klant al aanwezig is, hoe kan dit?

Als u voor het opvolgende jaar een export naar Visionplanner maakt wordt in principe geëxporteerd naar de reeds aangemaakte administratie. Hierbij is het echter van belang dat aan de volgende voorwaarden voldaan is:

  • de jaarovergang is uitgevoerd zoals hier beschreven: Hoe werkt de jaarovergang van een rapport?
  • de export naar Visionplanner vanuit de jaarrekening van vorig jaar is gedaan voordat de jaarovergang naar het nieuwe jaar is uitgevoerd

Indien niet aan deze voorwaarden voldaan is dan is het helaas niet mogelijk om het dossier van het nieuwe jaar onder dezelfde administratie te krijgen en zal een automatisch een nieuwe administratie aangemaakt worden tijdens de export. Eventueel kan de dubbele administratie met het dossier van vorig jaar verwijderd worden. In het volgende artikel staat beschreven hoe dit werkt: Administratie verwijderen uit de administratiemonitor

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk