Foutmelding 502 bij de export naar Visionplanner SBR

Bij de export naar Visionplanner SBR kunt u een foutmelding krijgen met foutcode 502. Wij zijn bezig met een uitgebreid onderzoek naar de foutmeldingen. Door de complexiteit van de oorzaak van de foutmeldingen heeft dit helaas een lange doorlooptijd. Mocht u de melding krijgen dan kunt u de volgende stappen uitvoeren om de kans op de melding te verkleinen:

  • Sluit alles van Visionplanner af.
  • Open de jaarrekening opnieuw.
  • Verberg de nulregels van het rapport voor het exporteren.
  • Klik minder snel door de menu's heen bij het exporteren. Wacht bijvoorbeeld 1-2 seconden bij het klikken op Nieuw.

Mocht u de melding blijven krijgen, probeer het dan op een later moment opnieuw.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.
Mogelijk gemaakt door Zendesk