Facturen via Outlook versturen

Om facturen via Outlook te verzenden past u tweetal instellingen aan in Infine Office Manager:

- Open via Beheer -> Systeeminstellingen het tabblad 'Uren & Facturering'. Onder het kopje 'Facturen verzenden via Outlook' plaatst u een vinkje voor 'Verzenden via Outlook activeren'.

In ditzelfde tabblad kunt u ook het onderwerp van de mail en een e-mailsjabloon opgegeven.

- In de stamgegevens van de relaties stelt u op het tabblad 'Facturering' het e-mailadres van de ontvanger in, samen met de verzendwijze.

- Indien gewenst kan hier ook een tweede e-mailadres worden opgegeven. Handig als u bijvoorbeeld de factuur ook naar een portal als Basecone wilt verzenden.

Na het aanpassen van deze instellingen kunt u in het scherm ‘Factuurhistorie’ de te verzenden facturen selecteren. U klikt hierna op de knop Verzenden via Outlook, geeft aan welk e-mailaccount u wilt gebruiken voor het verzenden mailt u deze facturen naar de klant. Nadat u op Ja hebt geklikt worden de facturen verstuurd.